BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 16, 2011

CHE MUHAMMAD. ENCIK HASBULLAH, TUAN NAZLI DAN RAMAI LAGI BERPANTUN DAN BERSAJAK DIATAS PENTAS.... BEST GILER...............

AMIR YG SEDANG KESUMBATAN.... HAHAHA

time nie tengah panas giler la........... cri kipas BAPOK PUNYER!!!!!!!!!!!!!!!

member ku yang sedang kesumbatan ...................... org sambut hari guru .. tpi kami bersia sia.... haha...

HARI GURU....(guru the best)

guru membina negara bangsa.........nyanyian dri guru....

Sunday, May 15, 2011

ada kat kedai cermin mata... along n abg affiz cuci cermin matanya............

tunggu ikan salman kat shuhi king beli bungkus.... sedap giler la....................................................

time nie akuh x der kerja nak wat so amik gambar jer la kerja akuh........
masa nie kami minum air buble... best giler perisa coklet n x tau.....

Tuesday, May 10, 2011

hari nie

hari nie teacher tak masuk klas................ masa bi , itu kali pertama klas saya diam tanpa cikgu respect you all
saya sedang nak ulang kaji tapi rasa malas ar plak............. saper boleh tolong saya study..............
mood ari nie: x der orang nak chat ngan kiter

ABOUT CINTA

pasal cinta......... dulu penah rasa nikmat cinta tpi skrng terasa sunyi tanpa cinta......... adakah saya perlu cari cinta atau saya perlu berdiam diri............. first bercinta msa djah 3 ngan manusia yg bernama shuhada........
kemudian djah 6 dengan qistina and now i alone and seach a love ....................

Monday, May 9, 2011

KADET POLIS

saya dak kadet polis ... bru bergiat dlm bidang nie....... tujuan tak tau tapi best masuk kedet nie... walau sakit tpi x pirit.................kadet the best

MY LIFE

hidup saya hanya beriman kpd allah dan menuntut ilmu dlm apa sahaja situasi hari 2 pergi skola kadang 2 boring gak tpi nak wat cam ner dah lumrah kehidupan klu x g skola nak kerja kat ner dan cam ner nak bagi isteri makan nanti..........tu lah baik fikir 2 kan .......... kesimpulannyer g lah skola jng ponteng......
ponteng itu akn mmerugikan kiter........

MY WATCHES

jam nie ayah saya yg belikan ..... harganya x tau lar brape tpi smart gak ar......... jam nie dah pakai kat 1 bln dah bapak best............. kesimpulannya beli lah jam cam nie haha

my friend forever

izzuddin,bintik, sharel,bad,sheraf,soleh,hardziq,faiz...........
and ramai agi.................
cikgu PN RIZMA & PN NURADILA
best teacher: PN NORLINA......

Sunday, May 8, 2011